среда, 17 декабря 2014 г.

Аграфка здійснює мрії

Привіт! Як справи? На носі День Св.Миколая. Ви вже обрали подаруночки для своїх дітлахів? Ми з чоловіком вже відвідали іграшковий магазин і придбали подаруночки не лише своєму синочку, а й діткам наших друзів. Ох і не легка це справа- обирати подарунки серед такого розмаїття пропозицій в магазині, я вам скажу))) Але ми впорались! Сподіваюсь, достойно ))
 А я сьогодні звітала з листом про свою рукодільну мрію. Чудовий магазин "Аграфка" святкує свій День народження і пропонує обрати свою мрію з асортименту їхнього магазину.


 Ось і мені закортіло спробувати написати листа Аграфці.
 Отже, я мрію про брошурувальник We r memory keepers The Cinch Bindery Tool- Square Hole Cinch , тому що він надасть нові можливості для мене в улюбленій справі- скрапбукінгу. Подобаються мені альбоми на пружинці, отже хочеться володіти такою штукенцією )))
Дякую вам за увагу! І бажаю- нехай ваші мрії збуваються! )) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий